Wij doen er alles aan om een goed product te leveren. We nemen bovendien uw rechten als consument zeer serieus. Gaat er iets mis, dan zorgen we ervoor dat het probleem zo spoedig mogelijk wordt opgelost. We zijn dan ook verheugd in de wetenschap dat veel van onze klanten onze service weten te waarderen, bijvoorbeeld met een hoog waarderingscijfer op de onafhankelijke beoordelingspagina.
Maar ook indien u onverhoopt ontevreden bent, staat onze klantenservice voor u klaar met raad en daad.
Zo kunt u aangeven gebruik te willen maken van uw retourrecht, bijvoorbeeld door ons een e-mail te sturen of gebruik te maken van het Modelformulier voor herroeping, dan wel door een andere ondubbelzinnige wijze te kiezen om uw wens te uiten.
Komen we er toch niet samen uit, dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke instantie die toeziet op naleving van de consumentenrechten door online bedrijven. Deze dienst wordt onder andere aangeboden door de keurmerkinstanties waar wij bij zijn aangesloten. Onze Nederlandse klanten kunnen zich bijvoorbeeld wenden tot het Webshop keurmerk via https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/melden/.
Onze Belgische klanten kunnen onder meer terecht bij Becommerce, waarbij wij eveneens zijn aangesloten. Zie: https://www.becommerce.be/nl/consumenten/klachten
Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform onder vermelding van ons algemene e-mailadres: [email protected] .
Zo weet u zeker dat u krijgt waar u recht op heeft. Hioshop.nl is al ruim 10 jaar actief in de online meubelhandel, en heeft een goede staat van dienst. Waarmee mogen we u van dienst zijn?